2010年5月29日 星期六

Udaipur Finally!

巴士到Udaipur時係朝早5點幾. 咩野都未開, 唯有搵間酒店休息下.



好開心, 有花酒!!! 好攰但係好興奮, 覺得由Trichy到Udaipur都算係一個小小ge achievement. 等等等等等等到天光, 訓左一陣, 跟住去左買水. (每到一個新ge地方, 就要買水:P)



就住Lonely Planet地圖有包括酒店附近, 但係印度D街(好難一概而論, 遲D補充)係無路牌. 所以唔敢行太遠.



由於比原定早左一日到Udaipur, 要打個電話睇下可唔可以早D去我做野ge NGO報到. 好彩一切順利.



中午時分就拎晒行李, 搭Rickshaw去大約6km距離ge Seva Mandir - 我留左2個月ge NGO!



去到Seva Mandir, 就發覺D人真係唔多識講英文. 看更大佬明D唔明D, 帶左我上Dormitory. 跟住要搵Volunteer
Co-ordinator, 佢就唔明la. 但係, 一再強調我一路上係十分幸運, Volunteer
co-ordinator就係我地面前出現la.



做晒registration, 就可以係dorm休息.



入到dorm, 有D shocked, 原來係得2間房 - 1間男, 1間女. 女仔房有7張床, 7個人. 有少少亂........ 不過大家都好nice. 除左我, 其餘6個都係印度人.




沒有留言:

張貼留言