2010年5月28日 星期五

Fanaa - Kajol, Kajol, 同埋Kajol

尋晚終於抵受唔到Legal Philosophy ge 壓力, 去左去睇Fanaa.

唔好咁慘得唔得ar.............

Kajol真係太厲害la!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 睇Kajol睇得好開心. 好~~~~靚ar佢!

Fanaa



我係完全無辦法想像一個三十幾歲, 做左媽媽ge演員, 要佢扮一個咁innocent ge角色, 佢係可以咁persuasive. 今次其實都不過係我第二次睇Kajol ge戲, 但我覺得比DDLJ好睇. (可能今次係Kajol一個人由頭帶到落尾ge關係.) 我己經決定下一次要帶晒Kajol主演ge戲番屋企!

至於男主角Aamir Khan............ 我比較prefer Taare Zameen Par裏面ge佢. 各位Aamir Khan fans唔好嬲......... 今次我都係第二次睇Aamir Khan, 但我都有少少"用黎用去都係果2招"ge感覺. 拿拿拿, 公正D, 下次再睇Aamir Khan ge戲再講. 不過我都覺得選角無選錯ge. 老實講, 雖然好多人都希望Kajol復出會同SRK一齊主演, 不過唔可以係Fanaa.......... (各位等下la, 等My Name Is Khan!)

印度電影有時都真係好離奇, 佢D一見鍾情真係快到你唔信.......... 要人相信主角們相愛真係好考演員功力. 故事後半段嘛, 有少少唔係好順暢ge感覺.

哈, 係咪要咁Political呢? 睇套愛情片je..........你都要搞到咁.

* 演Kajol媽媽ge係Om Shanti Om裏面SRK ge媽媽果位演員!! 今次無晒D浮誇一樣咁好睇.
** Tabu唔錯ar. 下次去重慶要買埋佢ge戲!


沒有留言:

張貼留言