2010年5月29日 星期六

Jaisalmer第一回

又擺低左一陣, 因為唔知跟住應該寫D咩野, 寫邊樣先. 估唔到有人追緊, 而且發現左Facebook可以一次過upload相呢個function, 容易左好多.

講人是非果D, 遲D先la.......... 而家頹頹地講下我係旅遊性質咁去ge地方.

http://www.hpfdallas.org/images/rajasthan-map.jpg

白色之城Udaipur係我住ge城市, Rajasthan省裏面仲有好多旅遊熱點, 包括: Jodhpur (the Blue City),
Jaisalmer (Golden City), Jaipur (Pink City), Mount Abu, Pushkar

我去左Jodhpur同Jaisalmer, 同埋去過少D遊客去ge Chittorgarh.

係Seva Mandir, 星期日係假期, 每個月第二個星期連星期六都放假. 但其實你無野做, 星期六唔出現都無所謂. 咁你星期五晚就可以搭夜車走. 所以係Udaipur時會利用D weekend去其他城市.

唔順時序, 先講我最鍾意ge Jaisalmer. 

Jaisalmer係我係北印度去過最鍾意ge旅遊城市.

Jaisalmer
呢一個trip, 真係好random, 又去得有D odd. 本來, 果個係long weekend, 我地諗住去我最唔鍾意ge
Mumbai. 原先, 係得幾個人, 諗住探係Mumbai番學ge Mayank. 因為其他人唔識佢, 所以都無叫到.....
費事大家想去sightseeing但係我地只係想hang out傾謁.
但係, 有人多事, 不停咁叫其他人join,
結果搞到成個trip都變晒質. 如果唔係探Mayank, 我唔想去Mumbai. (請讀前文睇我係Mumbai ge
"experience") 而係出發之前果日, 我同另一個dorm mate都病左. 佢話佢去唔到Mumbai, 我諗諗下,
決定以病為原因唔去. 原因: 1) 我完全可以foresee到會唔好玩, 而且偏離左當初plan呢個trip ge原因, 2)
Mumbai好~~~~貴, 無理由明知唔好玩都用咁多錢.

呢時候, Tore唔覺意救左我(地)! 佢話上網睇到Mumbai落好大雨, 水浸得好勁, 去到都無得玩, 同大家propose話不如cancel. 正!

結果, 我, Tore同Hannah決定long weekend去Jaisalmer. 因為Jaisalmer都有D遠, 要搭13個鐘巴士. Long Weekend唔去, 唔知幾時先去到.

跳出左Mumbai trip呢個無底深潭, 即刻成個人都輕鬆晒! 我地心情好到去左靚戲院隔離間餐廳食lunch! 果度係Udaipur唯一一個可以食到正常pasta而唔算極貴ge地方. 之後買埋bus ticket, 就番dorm執野準備夜晚出發.

去到巴士站, 我地3個呆晒. 因為見到好多遊客! We were so amazed/surprised and went "Wow,
there are so many tourists!" 感覺奇怪到爆, 因為我地無當自己係遊客, esp係Udaipur.
(雖然我地當時係去緊玩~) 但其他人睇我地個樣, 都只會一併覺得我地都係遊客. 係巴士站見到ge遊客,
全部都係印度會見到果種typical歐美年青背囊友 - 三五成群, 嘈, 不時大笑, 女ge全部都一定著住遊客區先賣ge
so-called印度衫. 我地3個就覺得有D唔自在, 一來係有D唔慣見到咁多外國人, 又有種唔想人地將我地同果班遊客聯想埋一齊.

不過, Udaipur人多數對來自Seva Mandir ge人都會相對nice D. 我地埋去counter問bus
agent負責人開車時間. 其實佢完全可以講英文, 但我地為左deter D印度人以為我地好好呃,
通常都會夾雜我地僅僅識得果幾個hindi詞語問野. (通常遊客係唔會bother咁做) 負責人就同我地傾左幾句, 知道我地係Seva
Mandir ge volunteer, 之後再搭佢公司ge車佢都好helpful. 

去Jaisalmer都
幾麻煩, 因為Udaipur無direct bus去Jaisalmer. 我地要係Jodhpur落車再轉另一架巴士. 所以我地超緊張,
check完再check, 免得係Jodhpur落左車就唔知點算. 上到車, 頭先係車站見到D遊客唔同車. 我地唔知點解都鬆左一口氣.

上左車, 傾左陣謁, 都無咩野好做, 唯有盡量訓. 到左4 - 5am左右, 就到左Jodhpur. 天未光, 比人放左係架大巴士隔離.
見到有其他人等緊去Jaisalmer ge車. 係度又見番果班遊客, 佢地勁嘈, 但我勁想訓. 好彩bus
conductor唔知點解調左我上前面坐, 咁就訓到落車.

呢程巴士係超神奇!
從來落車都要有少少心理準備 - 有一班rickshaw司機+導遊+酒店sales圍住你同不停咁講野. 今次, Bus agnet安排好到極點!
有個職員差唔多落車時, 同我地D遊客講, Jaisalmer推銷情況好嚴重, 佢地公司有個"方便" - 就係有架Jeep會車直接車我地入old
city, 比番5 Rs就得la. 我地原先諗住自己搵酒店, 但有聽落咁"筍"ge事, 我地有少少懷疑, 但我地決定睇下點.
(我想跟車又因為有人一比人圍就好躁底, 躁到對D sell野ge人講粗口, 我唔想"再"目擊.........咦?我開始講佢壞話wor)
果然, 落車己經有好多人"恭候"緊遊客. 我地跟巴士公司架jeep, 好輕鬆就搞掂. 去到old city, 有個人帶路,
帶到去一間guest house門口. 哦~原來係咁! 諗住一條龍由巴士車費賺到酒店, 我地有少少猶疑, 不過就睇下佢點先la.

點知間guest house都okay, 係150 Rs呢個價錢呢講十分唔錯. 床唔污漕, bathroom okay, 仲有窗!
問清楚真係無extra charge之後, 我地都懶得再慢慢搵. (出面好晒好熱ar.........仲有, 我地搭左13個鐘巴士,
感覺係成身骨頭散晒.) 原來, 佢地以低價run間guesthouse都有原因. 因為酒店係fort裏面 (好似西片中古年代咁, 有個城牆),
Lonely Planet話因為環保關係, 佢地唔介紹所有inside fort ge酒店. 所以, inside fort ge
guesthouse價錢平好多, 因為好多人都跟LP去搵酒店, 搞到佢地生意無咁好.

Jaisalmer
出名係Camel Safari! 所以, basically遊客係guesthouse一定會比人sell camel safari.
我唔想去, 因為覺得有少少對D camels好殘忍ge感覺, 同埋camel係一D都唔好坐, 好辛苦.
但Tore同Hannah就話睇下咩野價錢, 唔太貴, 一場黎到都去下. 咁好la, guesthouse老闆加埋佢個仔不停咁sell我地,
一路都唔走. 我地想自己傾下, 但我地3個人ge common language都係英文.......

都話左Tore係一個好ge companion! 我地deal到500 Rs一個人, 一晚酒店唔洗錢, 有5個鐘係desert度, 可以騎1個鐘camel.

正當我地以為自己都尚算醒目之際, 都領左佢呢對父子ge野- 回程bus ticket! 小朋友扮晒傾謁咁問我地bus ticket幾多錢,
Tore口快快講左真話360Rs. 佢話幫我地買埋回程, 一樣價錢. 點知, 番到黎一睇, 佢買係300Rs,
咁就賺左我地60Rs一個人.....

Golden City並唔係浪得虛名!

係Fort外面影個fort.

係北印度, 超多串錯ge英文. (係Tamil Nadu得好少!) 佢想寫凍beer變成小朋友beer. 仲有, 佢地好怪, 會講cold drinks但永遠用chilled去形容D野凍唔凍. 



係Jaisalmer, 間間餐廳酒店都話自己recommended by guidebook....


食早餐時影落樓下. D vegetables顏色好靚!


呢間係Jaisalmer好出名ge Haveli. Haveli係印度一種特別ge屋, 有好多窗通風. Hava同風有關, veli意思係place咁解. 不過要收好貴, 我地係門口影下就算la.

Jaisalmer真係唯一一個會全部建築物stick to同一種顏色ge城市!

去到Jaisalmer outskirt都係! 超amazing!



沒有留言:

張貼留言