2010年5月29日 星期六

Mumbai --> Udaipur #2: Vomit Bus + 我愛顏福偉

朝早10點半終於上左車, 上到去就知道大鑊!



係時候簡介下印度長途巴(通常係private bus)結構. 通常巴士會分2層, 下面係seats, 上面係sleepers.
Sleeper係貴過seats, 因為長途車坐足咁多個鐘, 係好辛苦. (印度ge路唔係好smooth, 有時車"chok"得好緊要)
遊客如果搭巴士, 多數揀Sleepers, 錢對我地黎講唔係真係好貴, 同埋可以伸展下手腳. 如果一個人travel, 要記得揀Single
sleeper單人位. 如果唔係比左Double sleeper你要同人share.



呢程巴士係我第一次坐sleeper. (之前去mumbai果架殘舊private bus全車都係seats) 好新奇:P 同埋個人輕鬆D,
因為拉埋窗簾其他人就睇唔到你. (呢個係我鍾意巴士多過火車ge原因) 5月果時唔係peak season, 同埋遊客多數坐火車,
所以好多時搭巴士得我一個外國人, or even得我一個女仔. 雖然我唔覺得人地會唔好心地或者對我點樣, 但始終都會成日好alert.



點解大鑊呢? 一上車就見到車尾有toilet. 大家以為咁咪好lor, 唔洗煩. 但我個位好近車尾,
開頭真係呼吸都有困難........... Mumbai又大塵wor. 簡直係"兩面受敵". (請原諒我亂用四字詞) 一開車就好,
有風就無咁覺得難聞. 但係........Mumbai ge混亂交通並唔係浪得虛名, 係咁塞車係咁停車. D路又凹凸不平得好~緊~要~
果陣己經有少少作嘔ge感覺.



呢個時候, 我先醒起之前係一個forum見過人地講ge "vomit bus". 有toilet ge長途巴士, 仲要有冷氣 - that means巴士內ge空氣不停循環, 包括toilet裏面ge空氣. 我都未首谷底, 起碼我架巴士係無冷氣.



頭果2個鐘真係好難頂, 塞車+travel agent唔知點解糾纏左好耐都開唔到車. 辛苦到不得了.
我要感激顏福偉救我一命........... 戴搽左白花膏(唔知點解媽媽放左入行李)ge口罩, 咁樣先survive左大半日. 上左公路,
車唔會停, 不停有風先okay D.



印度地理- Mumbai係Maharashtra省裏面, 要去Udaipur要向北行. 中間要經過另一個省Gujarat, 先可以到達Udaipur (Rajasthan省).



Gujarat係一個唔錯ge省, 土地肥沃. 不過巴士行ge路, landscape都差唔多(但好特別, 可惜無影相), 同埋好大塵.

http://www.science-express.com/wp-content/uploads/2008/04/pune_bharuch02.jpg

(google search到ge圖片: 我開頭見到以為Gujarat種唔到野, 但後尾先知道係completely the opposite!)



有另一樣野令到我有Gujarat好難生活ge錯覺. 因為印度有咁多長途巴士ge關係, 有好多人都會係D路邊開餐廳, 淨做搭車人ge生意. (因為附近根本無其他野/人) Gujarat呢D路邊士多, 好多連bottle water都無得賣.......



係巴士差唔多到Gujarat時, 坐我前面ge男仔就開始企圖搭訕. 真係唔係好明佢D英文講緊咩野. 但我肯定係佢用bottle
water漱口時中過招........(大家諗下係一架開得好快ge巴士噴D水出黎, 會去左邊, 我又開左窗wor.....
好在我有一大盒消毒紙巾.) 後來我扮訓覺ignore佢. (因為佢叫我同佢影相)



黃昏時間, 巴士停低比人食飯. 我唔落車, 個Bus conductor就係咁叫我去食野..... (唔係唔肚餓, 不過唔敢食佢D野)
conductor哥哥D英文完全唔得, 但係都好努力咁說服我食野, 佢以為我驚比人呃, 話餐廳D人唔會亂收多我錢.
(其實諗番我明佢講咩野都幾厲害) 結果我就落車買左支水. 有另一個吸引我落車ge原因. 有賣DVD ge舖頭,
似乎係賣緊Gujarati電影, 所以想去八卦下Gujarati電影係點. (唔係Bollywood ar, bollywood係Hindi
movies.)



夜晚經過1,2個公路收費處, 好令人緊張. 因為D收費counter隔離有人拎住勁大支槍. (但佢地又拎得好求其.
基本上係印度有得拎槍ge公職人員, 成日都係咁, 我地好驚D槍走火......) 唔知同之前Gujarat獨立運動有無關係.......
仲有, 巴士經過Gujarat時一路都見到好多大貨車, D收費處都會check下D貨車.



醒下訓下醒下訓下. 夜晚無風景睇又熄左燈, 都無咩野好做. 但半夜2點幾3點醒左我就無再訓得番..... 因為架巴士開得好N快, 快到我好驚.
我懷疑架巴士係以100 km/h or above ge速度行. 如果係一架私家車, 係okay ge. 但果架係巴士!
我真心覺得隨時會撞車. 我仲用電話拍video, 拍底出面ge景色 (夜晚間中有其他車同燈), 可以睇到佢開得有幾快. (唉, 張memory
card係pondicherry唔見左lor.........)



係朝早5點幾終於到Udaipur. 我有少少意外, Udaipur係一個好出名ge旅遊城市, 叫做White City. 但我望到ge只係一個普通城市......... 有D失望, 不過都係落左車先算.

沒有留言:

張貼留言