2010年5月28日 星期五

恐懼鬥室之Nancy Kissel之你想點殺死你老公?

6 November 2008

今日Evidence lecture係McInnis力爭收視之作.
(Evidence就勁lor, 創左我地入坐率新低. Year 1上Yuhong, Anne Carver都未試過咁低. 無ge, 邊個叫佢上8:30am, 然後又成日上堂吹水.(唔關事果種...) --> 平時我地唔係咁ga, 澄清下先, 免得大家以為我地咁懶:P (或者我係, 但其他人勤力到呢........哈.)

咁McInnis點爭取收視? 佢請左Nancy Kissel case個lead prosecutor (Court of Appeal level) - Mr Kevin Zervos. (prosecutor:檢控官)
我估大家都知Nancy Kissel單case係點ge, 係咁而講下la:
Nancy Kissel殺左佢丈夫, 由於佢係美林證券ge董事, 所以單新聞就炒得幾大. Murder case係香港都唔係無, 咁有咩咁特別? 奇情位就係落左安眠藥ge strawberry milkshake.... 講到呢度大家都應該記得.

大家果然早左番黎.

1) 佢好似正經版ge Rowan Arkinson.

2) He didn't really talk about any rules on evidence.

今堂ge結論就係: Nancy Kissel真係一個好惡毒ge女人.

-------------
本身我地都係等緊Mr Zervos講submissions.

解釋下咩野係submission.......係一個case裏面, 律師係上court之前要寫一份叫memorandum ge東西. 其實你就當佢係一篇"議論文"la, 議論文主要內容就係支持你個立場ge reasons. 而submissions其實就係果D reasons la.

但係佢一個submission都無講過, 但係都不加減個case"有趣"ge程度.

大家可能會問 - 成2個鐘, 咁佢到底講左D咩野? 佢淨係到我地解釋左個case ge timeline. 基本上佢講完個timeline, 所有人都覺得Nancy Kissel一定有殺到Robert Kissel. 唔係因為Mr Zervos係Prosecutor所以講到好biased, timeline上面全部都係D facts. (I mean the really factual kind of facts. Most of the time, the so-called facts in law are actually prejudicial in some way. But this is not the case.)

首先講番Nancy Kissel果邊ge submissions, 精彩到呢.........政府告Nancy Kissel謀殺(murder). 係Criminal Law裏面, 有幾個defence係可以令到被告由謀殺變成誤殺(manslaughter)或者無罪. (defence中文唔記得....對唔住, 有時都唔知d terms中文點講.) 基本上Nancy Kissel個律師係用晒所有可以用ge defence...... 同埋佢地都勁利用D procedures, 例如係臨尾先交新證據.

其實, 就算我地呢班人仔識少少, 都唔會淨係用法律ge角度去睇呢件事. Nancy Kissel ge反應真係盲ge都知道佢guilty. 好似一開始佢唔肯認罪, 直到收到證據先認罪. 咁你話 jury(陪審團)點會信你la?

同埋佢又勁作野- 佢話比Robert Kissel打, 但係佢之前自己同D朋友講係sports injuries. (She did quite a lot of sports, according to Mr Zervos.) 到trial果時就話所有injuries都係Robert Kissel打佢ge傷. (因為比人虐待ge wife可以claim battered wife syndrome, 佢都想試下可唔可以由murder變manslaughter.)

最恐怖ge係. Robert Kissel晨早懷疑佢想向自己落毒, 所以對佢有所防範. (因為Robert Kissel係佢部laptop裝左Spyware, 知道佢係internet搵緊可以induce心臟病ge藥.) 佢就叫個女去拎果杯drugged左ge milkshake比Robert Kissel............(我第一時間ge反應係, 佢個女大個左真係會內疚到死左.......)

仲未完, 佢真係恐怖地冷靜..........竟然可以spend 2,3日係間房度用carpet去wrap up Robert Kissel's body.

當全世界都搵緊Robert Kissel, 佢都仲可以扮Robert Kissel離家出走.........

呢單案仲有好多奇情野........ 連美國都有人寫左1,2本書. 聽聞仲會拍戲wor.... 我聽完之後呆左.

*** 其實我係度講ge野唔算係咩野內幕, 大家有心機有興趣可以自己去睇個judgment. 基本上各大小案件判辭係可以上網搵到.
---------------------
我一早己經決定左唔會做Criminal, 之前係因為moral ge問題, 但經過今日完全覺得係emotional ge問題. 我無辦法咁冷戰咁面對一D殺人放火強姦非禮ge "facts". 全部都真有其人, 呢D人經歷呢D事會有咩野感受? 淨係諗到呢度我都己經頂唔住........ 不過我對white-collar crime(commerical crime)幾interested! ---> 但我係財金+商業白痴, 應該做唔到. :P

Pat話佢做唔到family lawyer, 因為太emotional.... 我就覺得同Criminal比, 一定好得多.

成日同D同學講笑話如果我practice, 一定係做divorce lawyer. 因為我覺得分晒人地(mainly係男人)ge身家好好玩:P (不過係香港做divorce都唔夠英國好玩.......) Justine成日話"寧教人打仔,莫教人分妻". 我就話人又無, 錢點都要攞番. 反正有無我都離得成婚~~ 唔好覺得我好mean或者好cynical, I'm pretty qualified to say that.

沒有留言:

張貼留言