2010年5月28日 星期五

Taare Zameen Par - Every Child Is Special

睇左la睇左la! 好好睇~ D小朋友好~~~~可愛ar!!!!! 同埋我估我都成為左半個Aamir Khan fan. (睇得一套戲決定唔到住~:P)

http://www.luckykabutar.com/images/cddvds/TaareZameenPar.jpg

Synopsis:
Isshan係一個有讀寫障礙但係好有藝術天份ge小朋友. 屋企人成日以為佢懶惰唔讀書所以成績差, 所以送左佢去一間好strict ge寄宿學校. 係學校裏面遇到一個知道佢ge問題而且關心佢ge老師~

好appreciate呢套電影想帶出ge message. 而事實上佢真係可以係社會上有一定ge迴響. 係香港甚至Hollywood, Dyslexia(讀寫障礙)呢個題目我唔覺得有mainstream production會認為係一個可以拍ge題材. 大家都好鍾意套戲, 用埋佢黎做India係Oscar Best Foreign Film entry. (雖然大家唔知佢有無機會贏, 但personally好想佢去到Final 5, 都會有機會比其他地方ge人留意呢套戲.)

Darsheel呢個童星真係厲害! 佢拍呢套戲時只係得9歲!成套戲又頭帶落尾, Aamir Khan都係差不多1個鐘左右先出場. 香港ge童星, 近期只係諗得起TVB果個好造作ge "Jacky仔". (我真係好唔鍾意睇見佢....雖然我本來都唔睇TVB). 我好少對小朋友有咁mean ge comments, 但真心覺得佢ge performance好annoying. (人地話"父子"ge童星都好, 未睇過無得comment.) But in general香港ge童星either扮老積, 一係就扮天真但end up變成低B. (小朋友唔老積都唔一定係低B..... 正正常常都可以好精靈.) 好la, Hollywood ge童星質素高, 但你會好aware佢地做緊戲. 近年ge Dakota Fanning直情唔係一個童星.... 年紀只係佢一個physical limit! (如果你睇過佢ge訪問就會知道.) Will Smith個仔都唔錯 (雖然只係睇過一次.) 比較喜歡ge係Little Miss Sunshine ge妹妹!

大家不妨去Youtube去搵番Making of黎睇, 有3 parts! 好好睇! 睇完你一定會好鍾意Aamir Khan. 係咪可以對住個個小朋友都咁caring ar? (陰謀論ge我唔排除有計算成份.)

識我ge人會知我打死都唔肯教書, 但如果係印度教書ge話, 有謁傾! :P

Bollywood ge戲實在太過識得呃人D眼淚. 本motion picture畫簿真係........

沒有留言:

張貼留言