2010年5月28日 星期五

Love Aaj Kal



Lovel
Aaj Kal 都算得上係今個假大家等左好耐ge戲, 我就一半一半la. 期待係因為Imtiaz Ali ge Jab We
Met一直係我ge Bollywood至愛之一, 但今次個cast實在odd odd地 - Saif Ali Khan + Deepika
Padukone.

其實都唔係好知道應該點講, 套戲係Chennai睇, 無字幕. (雖然明白但一定無咁Enjoyable)


名好得意, 我地都討論左一陣到底應該點樣interpret. Aaj解today, kal可以係yesterday或者tomorrow.
(如果我無記錯) 但係Aaj kal一齊係解these days.(according to my dorm mate)
睇埋戲橋又會覺得係today同yesterday ge contrast都合理.......... 到而家都無答案. 有人知道請指教.

Verdict
係Love Aaj Kal無Jab We Met咁好睇. 起碼我唔會想睇呢套戲4次..... (當然, 我覺得Love Aaj
Kal都真係好有天時地利人和, 連Kareena Kapoor都可以得人鍾意, 應該都係神保佑呢套戲:P 就算製作單位點勁,
都未必可以再encore多一次.)

故事係講Saif Ali Khan同Deepika Padukone
ge"現代愛情故事". 2個都係typical "蒲精", 相遇相愛. 但係Saif Ali Khan要去外地工作, 所以提出分手.
呢2個人都諗住好黎好去, 仲開個Break Up Party......... 但當佢地分開左之後先發覺唔係自己諗得咁洒脫. Rishi
Kapoor飾演ge uncle就同Saif Ali Khan分享當年如何追女仔. (個女仔就係由巴西model飾演! 再講多一次,
佢真係好似印度人)

其實Rishi Kapoor話當年果段唔多make sense. 雖然係Bollywood片, 都唔係對望+係樓下偷望就追到個女仔ar ma. Ha, 但係你又唔好理, 我都覺得有D位幾感動. 超矛盾....我寧願套戲spend 多少少時間講呢條線, 因為個尾收得好hae.

Saif
Ali Khan無話做得好唔好, okay la. Deepika Padukone又唔覺得有D人講到咁差. 其實Om Shanti
Om之後, 佢ge演出我都唔鍾意. 反而今次我okay (除左差唔到多臨尾有少少唔妥之外 --> 不過唔想係度穿橋).

不過始終有D位睇得好唔舒服, 就係印度片點樣描述外國人ge生活. 雖然唔係假, 但唔洗咁誇張. 出自Imtiaz Ali呢個係外國生活過ge人就更令人失望.

希望Imtiaz Ali下一部戲會有進步, 不過聽聞男主角係Ranbir Kapoor, 真係無咩興趣.....

台灣Bollywood達人小橘子講Jab We Met: http://s24280.pixnet.net/blog/post/11138078

沒有留言:

張貼留言