2010年5月29日 星期六

Cinemas in India

大家以為我係印度一定會係咁去戲院. 但係, 我3個月裏面只係去左3次咁大把- 2次係Udaipur, 1次係Chennai.



係Udaipur有3間戲院, 有2間係頹戲院, 有1間係靚ge. 靚果間我無去過~



1) 第一次係去Chetak Cinema睇New York. 成班人一齊去, 票價分2種- 樓上同樓下. 我地仲比人呃左tim :P
有幾個人自己買錯左樓下, 呃我地話係樓上...... 其他volunteers唔係本地人, 所以都中左招. 戲院好"up-dup"
(後來先知道低處未算低). 入場之前, 超多人望住我地, 因為果度唔係遊客區, D人好少見到外國人, 搞到我想影相都唔敢.
(我對於未經人地同意而影人地相, 硬係有種心理障礙) 仲有Chetak Circle比較死纏爛打ge乞錢婆婆開始係咁纏住我地.
(我都見過佢地好多次, 認得tim la)



"好彩"後尾Arthur黎左, 金頭髮白皮膚ge佢自然成為眾人焦點, 無咩人望我:P (其實都慣左比人望, 但比咁多人望都係有D唔知點咁)
Arthur係呢個時候就發揮佢ge"魅力". 2個乞錢婆婆係咁圍住佢, 做手勢叫佢比錢比野食. 連平時勁好脾氣ge Arthur都有D覺得煩
(因為係戲院前面等, 無得走), 不過佢無黑面鬧人, 佢一面擰頭say no, 同埋學果2個乞錢婆婆ge手勢動作. 搞到圍觀ge人都睇到笑,
連2個乞錢唔成功ge婆婆都笑埋一份! 因為佢一D惡意同唔尊重都無~



之後, 有一個男仔主動同Arthur傾謁. 經其他Indian Volunteer解說, 原來佢係特登同Arthur用英文傾謁,
係佢女朋友面前Show off. :P (聽到果時真係覺得好好笑, 笑左好耐. 但慢慢發現印度人係極度鍾意Show off!
仲要係好唔classy好低B ge show off方法都用)



最正ge係, D人買玻璃樽汽水, 飲完有D唔會還樽ga bor. 會睇完套戲掟爛個樽, 唔知點解......... 完場果時聽到勁多"爆樽"聲.



2) 第二次係去睇Kambakht Ishq. 原先我係諗住自己去睇Luck, 但唔想/敢一個人去, 叫左Julika陪我.
點知D男仔都想去睇Bollywood戲, 但係佢地想睇Kambakht Ishq. 己經有人警告過我Kambakht Ishq完全係a
waste of money and time, 所以唔想睇. 不過有人提議不如變做全個dorm ge outing就算la.........
佢地想去最靚果間戲院, 但係得番Harry Porter. 於是我地就去左隔離另一間頹戲院. 我地之前無人去過, 所以都唔知裏面點樣,
淨係知道人地話呢間係靚戲院ge SC version (SC stands for "scheduled caste") 呢個講法有少少衰,
不過都真ge.



D櫈會爛, 又會坐唔到. 我地換左好多次位. 個screen又唔清楚. 老實講, 會去呢間戲院ge人同Chetak Cinema都好唔同. 所以就算有少少政治不正確, 心裏面都十分認同呢間係SC version ge戲院..........



















我影Julika影間戲院.





3) 跟住係Chennai睇左Love Aaj Kal. 但我覺得間戲院good到可以成為Chennai ge景點!




Sathyam Cinemas - 2

(from google)


Priyanka話Chennai無咩野好睇, 而且搭車比較貴, 又好熱. 所以basically我都係guest house hae到Priyanka放學為止. 佢驚我悶就叫我去睇戲.


Sathyam Cinema係Lonely Planet都有講. 基本上係印度會上外國片ge戲院都會係好D, 所以都估到Sathyam應該唔錯(as一間戲院). 但係, 去到真係"驚為天人"! 超靚! 我去果時比上圖更好. 完全係IFC feel! 由box office到lobby到走廊到washroom都係! 仲有一個超~大, 係超~~~大ge露天停車場!


星期五lunch hour去都人山人海. box office ge職員講英文無問題, 效率極高! 不過入戲院時要過金屬深測戲, 所以要男女分開入.


本來以為Tamil人對於自己identity有咁強ge認同, 認住無咩人睇Love Aaj Kal, 點知差不多全院滿座. (唔好忘記係星期五ge day time!)


雖然我超讚嘆間戲院ge hardware, 但人都係無咩唔同.................. 坐我間離位果對情侶超過份,
無停過講野傾謁, 又大聲笑.(仲要唔係笑ge劇情, 只係自己傾謁) 話完佢都繼續係咁......... 搞到我成場都睇得唔安樂.
反而係Udaipur睇戲, D人就算講野都唔覺得咁煩.果下真係覺得, 咁靚ge戲院得D咁ge觀眾都係無用.


但Sathyam真係好靚, 而我只係比左120 Rs - $20 HKD!!!!!!!!!!!!! 己經係最貴ge票價. (box
office個staff, 問都無問就比左最貴ge我....) 不過個screen夠大 (大到係有電影節係文化中心grand
theatre個screen咁大!), 個位又夠中間, 都低番晒.






呢間multiplex好大, 同時上成10幾套戲! 有荷里活片, hindi movies, 同埋當然唔少得ge Tamil movies!

沒有留言:

張貼留言