2010年5月29日 星期六

My City- Udaipur

番左黎三四日, 係時候講下去旅行ge. 三個月睇到ge野太多, 都唔知點講好.

 

Udaipur

首先講下我住左2個幾月ge城市Udaipur. Udaipur係好多人去印度其中一個一定會去一去ge地方.

 

Udaipur位於Rajasthan. Rajasthan都算係一個among touristspopular ge state.( 印度有28states.) Rajasthan係一個好colourful ge地方. Udaipur就被人稱為白色之城, Jodhpur就係藍色之城,仲有JaipurJaisalmer.

 

大家都以為我好歎, 住係一個咁靚ge地方. 其實要解釋一下. D城市通常都己經慢慢發展起黎, 遊客去ge都係舊城區, 而好多人係生活係舊城區以外. D地方就同一般城市無分別. (講到Jodhpur時可以講下.) 我住地方就距離舊城區好遠.

 

經過呢2個幾月, 我覺得UdaipurRajasthan裏面一個比較好住ge城市. 設施算係幾齊, 生活必需都會搵得到, 又有好多hang out ge地方. 其他我去過ge城市, 都好擠迫, 交通比Udaipur. 每次weekend去其他地方玩, 都會好想快DUdaipur.

 





上面係幾幅係D rooftop restaurantold city.


當我地係果度住耐左, 就唔會成日去old city. 一來係因為old city係遊客ge地方, D野好貴, 而且其實十分之唔Indian. 我地到後來都develop左一種有少少anti-tourist ge心態.

 

我地平時去ge都係一D本地人去ge地方, 因為開頭有其他Indian volunteers帶住, 好快都學識晒呢D地方點去.

 

我最鍾意geSukhadia Circle. Sukhadia CircleUdaipur其中一個地標. 個大噴水池人人都認得. 當地人成日都去果度坐下草地同boating. 不過我最鍾意ge係果度食野ge地方. 好似香港ge大排檔. D野食平靚正





Rajasthan係一好保守ge地方. 夜晚好早街上面就會無咩人. 我地自己一,兩個人都唔會去夜街. 一次難得全部人一齊出去, 可以影到深夜ge Udaipur.

 


沒有留言:

張貼留言