2010年5月29日 星期六

I Hate Mumbai I:Bangalore to Mumbai

好想問其實有無人睇.......我知道無相, 而大家係唔鍾意睇無相post. 都係想得個知字....
----------------------------------
到左Bangalore, 9點係印度唔算早, 所以我都唔介意係Bangalore停一晚. 你睇到本Lonely Planet爛,
都仲係會有意外發生. 根據Lonely Planet, 巴士站隔離係有2間價錢okay ge酒店. 近地先諗住停一晚, 回一回氣.
但係Lonely planet算不如天算, 個巴士站搬左..........所以落左車就唔近一早睇果2間酒店. 咁都唔知點la. play
safe做法就係搵下去Mumbai ge巴士站係邊先.



係呢個時候我就中左警訊ge陷阱....... 有Rickshaw司機肯帶我去, 仲話價錢唔緊要. 當然, 我知佢想點.
其實我自己唔係話極度抗拒Travel agency呢樣野. 去到睇下, 價錢okay咪殺, 唔okay咪走人. 如果合理的話,
貴少少我都懶得再行. 所以先上左Rickshaw, 當時心情有少少"睇下你有咩野詭計...." 多人多車ge Bangalore,
搭Rickshaw都仲係有搭緊過山車ge感覺.



當然車左我去一間相熟ge travel agency. 但Bangalore有極多流浪狗.......而十分驚狗ge我,
係猶疑左好耐同埋以極慢ge速度先由條街度行到入間舖頭. 去Mumbai要850 Rs, 仲要無冷氣. (當時覺得無冷氣好慘,
但後來先知道有冷氣好過無冷氣) 除番開港幣, 一D都唔貴, 120 HKD搭20個鐘巴士. 有D貴, 但都要左. 因為15分鐘之後開車,
所以先快手決定即刻走. 又有少少因為我好唔鍾意Bangalore比我ge感覺.



結果, 得到一架殘舊ge private bus.......上車得3個人. 我開始有D驚........ 但Bus
conductors幾好人, 雖然英文講唔通. 後來終於有一個女乘客上車, 佢好好人, 叫人同我調位, 等我地2個女仔可以一齊坐.
(印度人會好介意呢D野.......D人成日會根據性別自動調位) 所以我都安心D夠膽訓. (夜晚睇唔到風景, 唯有訓.) 而且,
private bus成日停係度接多D乘客, 一停就停好耐. 同隔離果個女仔傾左幾句, 發現我都比人欺騙左.........
其他人只係比左650 Rs. 比人收多左200Rs. 個Rickshaw司機又收左我100Rs. 連帶路ge大叔都"立"左10Rs小費.
(有同佢拗, 但其他人都係同謀.........我當用10Rs買安寧. 後來我就唔係咁.......5Rs都同D司機講價.....)
當時好嬲, 因為架巴士勁差, 仲差過之前Trichy出發ge public bus.........



第二朝訓醒, 開始播DVD. 第一套係Veer-Zara. 超開心, 係第一次睇Veer-Zara, 話之佢無字幕. 超碼有D野可以分散下注意力. 第二套係Kal Ho Na Ho. 無字幕+睇第二次我都仲係喊.......... 都唔敢咁張揚:P



中間有落過車食飯, 其實我一路都無諗住食餐廳ge野. 但係隔離位ge女仔好熱情咁分左D野比我食, 又唔好意思唔食, 最後食左少少.
到而家我都係唔建議大家食巴士停ge餐廳. 衞生真係唔多好. 呢D餐廳好多都係in the middle of nowhere,
大沙塵到不得了. 食完之後的確有少少唔舒服, 所以我之後都唔再敢食呢D地方ge餐廳.



就快到Mumbai ge路係山邊落斜, 又多彎位. 但係佢又開得鬼咁快. (因為佢要趕番D時間.....唔好太慢) 結果夜晚8點先開始到成個Mumbai ge外圍. 塞車仲塞過Bangalore..........



到左10點幾先至到last stop.....比bus conductor趕落車. (好明顯拎左錢就變臉.....好態度唔見晒) 跟住先發現,
原來落車位置係Mumbai outskirt!!!!!!!!!! 但我要去Mumbai centre先搵到遊客區.

沒有留言:

張貼留言