2010年5月29日 星期六

HK-->Kuala Lumpur-->Trichy

擺低左好耐都未繼續講旅行ge野, 因為真係唔知點講. 咁就順時序講la.



今次貪平搭Airasia, 係Kuala Lumpur轉機去南印度ge Trichy.



無咩興致係途中影相. 第一次自己出門咁耐, 所以一日未到Udaipur, 我都好緊張. 係Malaysia入境咭上面寫住"販毒會被判死刑", 搞到我超paranoid, 用行李袋入背囊, 又鎖個行李袋, 又要成日都望實D行李先安樂.



由香港去到Kuala Lumpur係半夜, 要等成晚先至可以搭第二朝7點機去Trichy.



終於捱過左果一晚. 由KL去Trichy班機基本上全部都係住係馬來西亞ge印度人, 我係唯一一個外國人. 未到印度己經感覺到果種氣氛, 上機D人唔排隊又爭先恐後.



落機真係嚇左一跳. Trichy個機場超簡陋.... 果時Swine Flu啱啱開始, 落機要過檢疫. D人完全唔排隊.
好在我係外國人有另一條隊, 如果唔係我一定會係最後果個. 印度係一個好paranoid ge國家. (之後會有其他例子)
遊客入境有visa係唔夠, 要填個地址. 個問題係我會不停搭車, 所以根本無地址. immigration果個大叔, 英文講唔通, 又直情當我透明. 我果下好嬲 -- 解決唔到ge野唔代表唔存在........ 但好多印度人都有咁ge attitude.好彩佢上司好人好多, 都搞掂左. 但當時心情真係好差, 搭完機又辛苦. (我唔鍾意搭機) 猶疑左好耐終於行出左呢個頹到唔似機場ge機場.



第一個challenge係由機場出番市區. That means我要搭Rickshaw. 係印度搭Rickshaw絕對係一件苦差,
尤其是當你拎住2大件行李, 心急想走. 你係無咩bargaining power. 我想搵prepaid rickshaw stand,
但原來果度無. 跟住一班的士司機+Rickshaw司機埋黎"圍攻"我. 的士司機好好笑, 係咁話Rickshaw唔安全, 唔好搭.
不過我係唔會搭的士, 太貴la. 結果比左100 Rupees搭Rickshaw. (Lonely planet寫60, 但2年過左,
我又唔係太鍾意殺價, 但呢段路80 Rs就夠ga la)



第一次搭Rickshaw係好~驚! 真係好驚! Rickshaw開得快, 風又大, D車係度左穿右插. 好記得第一次ge印象係搭Rickshaw刺激過機動遊戲. (講下only, 因為我無玩過機動遊戲.)

沒有留言:

張貼留言