2010年5月29日 星期六

Dorm Life #1

上面提到其實無咩野做, 所以你ge同伴係十分緊要. 開頭好多印度人住係Dorm裏面, 因為佢地暑假要黎要internship. 但我臨走果幾個星期, 就淨係得番外國人. 如果你問我, 我一定會話我鍾意同印度人hang out多D.


係話要扮野, 融入當地生活果種. 而係今個trip令到Westerners係我心目中印象分大跌, (係香港識得ge外國人都有D唔好,
但generally都算係文明守禮--> *文明守禮呢個四字詞好mainland中文:P) 甚至開始討厭佢地.
(遲D會詳細講.......)

第一日去到dorm真係呆左. 得我一個non-Indian, 其他人D英文又唔係真係我想像中咁好. (請唔好以為我批評緊佢地, 我當初只係覺得印度人英文會好) 但其實佢地超級nice!

數下有邊個先.........

1) Priyanka- Priyanka同我好friend :) 其實我只係識左佢2個星期, 但係我地就好夾. 佢屋企係Delhi, 而家係Chennai讀緊Social Work Master. 後尾我都有去Chennai探佢

2)
Lipika - Lipika係Orissa人. 係細細粒, 好sweet好caring ge女仔. 佢好得意, 好多野講, 成日同人鬥嘴,
好好笑! 佢D衫好靚, 同埋揀衫ge眼光非常好. 係"講價之達人", 講價技術令人讚嘆! 我識左佢一個星期,
佢番左Orissa之後都有間中打電話比我地, 我臨上機果日又有, 超感動.

3) Sujata - Sujata係好Typical ge goody-goodie. 好乖好responsible, 做野好有交帶. 可惜我黎左3日佢就要番Pune :(

4)
Vidisha - Vidisha其實係新入職ge員工, 不過係Volunteer dorm住左幾個星期. 佢好少同我地一齊玩,
不過都好好人. 成日同Lipika鬥嘴, Lipika淨係叫佢做Employee (因為dorm裏面其他人做係Volunteer).
佢應該幾厲害, 一入職就有好高人工.....

5) Archana & Manisha- 雖然係2個人但佢地係孖公仔.
佢地黎自Varanasi, 讀完Social work master. (但佢地2個唔多似23歲ge人......)
開頭果2個星期我無同佢地講過野, 一來係佢地D英文係極之麻麻, 二來佢地唔同其他人一齊hang out. 其他人對佢地印象麻麻地,
覺得佢地懶唔做野.

但後尾識落, 我好鍾意佢地, 其實佢地超級nice. 遲D會講多D關於佢地ge野!

6)
Aparna & Sheetal- 呢2個都係孖公仔. 佢地係Gujarat讀書, 讀ge係一間好出名ge學校, 專係讀Rural
Management. (係Seva Mandir呢個NGO做internship, 90%都係讀Rural Management.)
佢地果然係名校ge同學仔, 英文好好, 人都好有條理好make sense. 佢地個project超tough,
一個星期有成3-4日都要係village住, 又少同其他人Socialize, 所以覺得佢地唔係超好玩. 但係~~~~~Incredible
India裏面ge人都時不時比D surprise你! 佢地其他係唔錯ge同伴, 只係好少時間係度:)

7) Meha - 呢個人我唔係好知點講, 講親佢都無咩好野. 呢D八卦野遲D有心機先講. Anyway, background - 係美國出世ge印度人, 今次番印度探親之餘, 順便spend幾個星期做volunteering.

8) Hannah - 佢ge壞話我一定會講! (講親我都一定會好嬲好嬲) 係加拿大讀緊大學ge美國人. 唔知點解我成日都sort of會同佢一齊做左好多野..........

9)
Julika - 德國黎ge女仔. 我真心佩服佢! 佢同另一個朋友係啱啱中學畢業就黎印度,
旅行左幾個星期佢地就各自去唔同地方Volunteer. 好nice, 好熱情ge人. 佢係我臨走之前2個星期先黎,
果時對住Hannah超級"篤眼篤鼻", 佢黎左即刻成個dorm有生氣左好多. 其實同佢一齊有時會麻煩, 食野買野超picky, 超多要求,
同佢一齊會有少少embarrassing. 佢自我中心得黎係唔令人討厭 (經過今次我發現所有見到ge西方人都係自我中心,
所以自我中心得黎唔乞人僧其實好難得), 不過有少少令人滴汗.



佢好nice, 每日都會去買野食番黎, 我果時趕緊report成日都懶得出街, 佢就成日分自己D野比我:P



不過佢都係一個大情大性ge人, 對於係Seva Mandir無咩野做ge情況佢似乎唔係好接受到, 覺得唔開心, 希望佢而家無事 :)



另一個我同佢好夾ge原因係佢都係對int'l affairs好有興趣, 而歐洲人睇呢個世界發生ge事ge觀點比較得我心..........



10) 一D只有幾面之緣但都記得ge人.



Francesca - 其實Francesca都係我間房度住, 不過果2個星期裏面同佢無咩交流. (唔似得我同Julika)



Alina & Tania - 來自Assam ge2個Social Work Master畢業生. 原先佢地應該係我地房住,
但比人調左去另外一個差好多ge dormitory......... 佢地好多野講, 不過好好人.
開頭我有D寧願係佢地留係度住.........



第一日Alina問左一個令我好O嘴ge問題:"Sonia, you must find India very dirty, don't you?" 真係唔知點答.



原來女仔房都講左咁耐, 下篇再講埋其他男Volunteers.



Priyanka番Delhi果日, 有人話一定要做呢D rituals確保佢一路平安. 明明係自己想做, 又借教我印度文化為名叫我做........





佢地係房度跳舞.........Left to Right: Sheetal, Manisha,Meha

沒有留言:

張貼留言