2010年5月28日 星期五

Saawariya

Saawariya屬於我成日講果種可以淨係因為"靚"而去睇ge戲.



好老實講, 唔鍾意個故事. Anyway, synopsis:
Ranbir Kapoor個角色係一個酒吧歌手, 去到一個新ge城市settle. 遇到Sakina, 對佢一見鍾情. 可惜Sakina成日都好憂鬱咁. 原來佢一早心有所屬, 只係佢ge愛人不知去向, 淨係約左佢一年之後見.
--------------------
套戲ge焦點除左係導演Sanjay Leela Bhansali (Devdas導演)同埋Sony Pictures有份參與之外, 就係一對新人主角- Ranbir Kapoor同Sonam Kapoor. 兩個都係有屋企撐, 未上畫外間己經睇好兩位以後ge星途.

Ranbir Kapoor唔錯. 擺到明係ladykiller ge款. 期待睇佢之後ge演出, 因為我覺得今次唔足以下結論住.

Sonam Kapoor -- NO. 靚係幾靚, 但係真係無咩演技. 尤其是佢笑得好恐怖......... 成日都係得果一兩個表情, 真係你唔悶我都悶.

有好幾次都想停底唔睇落去. 因為我覺得個故事發展有少少煩..... 但係都有D野好睇ge, 今次ge surprise係女配角Rani!


http://www.gupsup.com/uploaded_images/rani_sawariya-725044.jpg

之前只係睇過Paheli, 對Rani感覺一般. 但今次佢做Saawariya真係做得好好.

套戲仲有咩可以睇??? 景!!!!!!!!! 同其他Sanjay Leela Bhansali ge戲一樣, 全部setting都好靚! 今次全套戲ge tone都係藍色, 好amazing! 最好睇係呢樣野la.

個結局太殘忍la.......唔鍾意. 同埋可唔可以cast個好D ge Iman? 望住Salman Khan我聯想唔到一個可以令人一見傾心ge人物.

聽聞Sonam Kapoor下一部戲竟然係Mani Ratnam導演............. 呆左, 咁都得???

其實Sanjay Leela Bhansali ge戲我有一樣野係好不解ge. 呢個係我睇Devdas同Saawariya時都有出現ge感覺. 不過等我下次有時間寫Devdas再提.

沒有留言:

張貼留言