2010年5月29日 星期六

Mumbai --> Udaipur! #1

雖然我都成日貪快貪方便食麥記, 但始終唔係一個麥記支持者. 尋晚開會時有人話"不如搵麥記Sponsor". 無義正辭嚴,
不過都笑住講左句"McDonald's呢個文化icon係唔應該係MUN呢種場合出現". 但係~~~~ 我諗我so far 21年裏面ge生命,
唯一可以話係"鍾意"McDonald's就係當我係Mumbai ge時候.



係果間頹到喊ge guesthouse訓左8個鐘, 我就執晒野準備走人. 走果時, 連坐counter個reception哥哥都未起身.但我真係好想走.



目的地係private bus巴士站, 係Mumbai Central火車站附近. (Mumbai有好多個火車站, 千祈唔好搞錯)
果度有好~多travel agents, 都係賣巴士票為主. 揀左一間感覺良好D ge, 買左去Udaipur ge車票. 果時只係9點幾,
巴士10點半先開車. 諗住去食個早餐, 心諗係Mumbai呢D大城市, 點都有啖好食. 上左架的士, 叫佢車我去餐廳.
(係印度好多遊客都會咁做, 但我都係做左呢一次咁大把). 佢車左我去ge餐廳係近近地, 但睇門面我唔敢食(經過3個月之後,
覺得果度其實係得ge), 買左支bottle water就閃人. 唉, 死人Mumbai無Rickshaw, 去邊度都要的士,
貴lor.... 仲未夠鐘, 諗住去好出名ge CST(a.k.a.Victoria Station)睇下, D人又講到個火車站幾咁有特色.
的士司機車到我去, 係英式建築, 但又殘又舊, 我都唔知自己到左. 落車就覺得蝕左, 都無野睇.



係呢個時候, 轉頭一望, 見到一樣十分令人感動ge物件- 垃圾桶! 係十之九十係無垃圾桶.......D人只係隨手掉垃圾.
我呢幾日買水D樽一路都無掉過 :P 所以見到垃圾桶超興奮! (i know it sounds stupid!) 原來個垃圾桶係麥記ge.



聰明ge小朋友應該會發現前面四篇, 我只係食左一次野咁大把. 呢幾日我係點survive呢? 食自己帶去ge cereal bar +go
ahead. 我覺得如果我係未去到Udaipur就病, 係勁麻煩ge一件事. 所以只係飲bottle water同食自己ge野.
所以見到麥記超感動! 起碼知道D野食得ar~~~~ 同埋印度麥記有Vegetarian burgers, 一直好想試. 麥記又有得坐,
可以打發我搭巴士前ge時間.



真係超開心! (我知我講到好repetitive, 但當時心情exactly係咁樣!) 都未試過見到McDonald's會咁excited!
食左個vegetarian早晨全餐, 跟住寫寫寫寫寫....... 好安樂. D職員又識講英文wor. (Mumbai D的士司機,
好多都唔識講英文.......就算係遊客區都係) 雖然無冷氣, 但係都算坐得舒服. 不過, 有一樣野睇到我有D嬲ge.
印度麥記派水比人係用膠杯. 而基本上每個人都會去攞水, 咁就會有勁多膠杯!



好la, 夠鐘. 搭的士番Mumbai Central個巴士站, 心情唔錯, 因為係短期內最後一程長途巴士, 好想可以快D停落黎.



差D唔記得左, 有一樣野好緊要! 原來其中一間上映Bollywood經典電影(SRK+Kajol!)DDLJ有15年咁耐ge戲院, 就係正個巴士站對面!!! 大大個DDLJ Billboard係戲院上面! 超興奮!

沒有留言:

張貼留言