2010年5月29日 星期六

I Hate Mumbai II: A night in Mumbai

Lonely Planet同好多guide books都會叫大家搵D肯用咪錶ge的士. 但經Mumbai一役, 我先知道, 唔用咪錶唔一定係無你著數, 順灘用咪錶又唔代表佢無第二D方法呃你.



好, 講到我比巴士"遺棄"左係Mumbai outskirt. 點先去到我要去ge tourist area呢? Mumbai係無Rickshaw, 只有的士. 所以我死人都要搵架肯用咪錶ge的士.



講左2個司機都傾唔掂, 終於有一個肯用咪錶ge司機. 去Mumbai city centre要成45分鐘......... 司機都幾好人,
一路都介紹下見到ge地方. N個鐘無飲過水ge我, 係的士度K.O.左一罐Redbull (原本諗住要黎係KL機場頂眼訓)



終於去到Colaba (遊客區), 落車係一間LP推介ge guesthouse. 邊知間guesthouse摺左.......
係呢個時候我又~落入左小費黨ge手中. 有個人見到我搵酒店, 就推介左2間. 有一間價錢okay我就話睇下D房點. 去到真係.......
D樓梯好似荷里活電影裏面D鬼屋, 一路行一路有D"吱吱聲". 間房細都唔重要, 但係就好多塵. 房裏面只有一個浴室, toilet都無.
(個浴室而家諗番, 經過左3個月ge印度生活, 我依然覺得係唔乾淨) 但係己經差唔多11點.... 坐左20個鐘巴士, 都無心機搵.
一心諗住訓一晚第二朝快手出發去Udaipur.



去左買水同打電話番香港報平安, 就好艱辛咁係3日裏面第一次洗澡.



係呢個時候, 有一個Surprise- 我發現自己少左400Rs! 諗番其實係的士司機做ge"好事",
比錢時佢話我當左100Rs係500Rs. 由於佢一路都幾nice, 加上肯用咪錶令我有錯覺佢係一個老實ge人. 咁就中左招.
我明明第一次比ge就係500Rs........



張床又有bed bugs, 見到又忍唔住打. 有sleeping sack都訓得唔安樂.

沒有留言:

張貼留言