2010年5月29日 星期六

Trichy --> Bangalore

由Trichy機場搭Rickshaw去邊呢? Bus Stand. 一路係Rickshaw都好緊張, 驚佢行錯地方.
印度ge城市通常有2個巴士站. 一個係短途, 本地ge; 一個係長途, interstate ge巴士.
我要去ge係interstate果個bus stand.



我ge路線係由Trichy --> Bangalore --> Mumbai --> Udaipur, 全程都係巴士.



去到Trichy個Bus Stand, 個人呆晒唔識點反應. 因為好混亂好污漕. (其實唔係咁, 我第二次去Trichy時就覺得好乾淨.
可能係啱啱到埗仲未適應.) 但我好記得巴士站有幾個人訓左係度, 睇落去佢地就快死, 不過完全無人理佢地.
果一刻其實好震撼(唔多鍾意呢個有少少Cliche ge詞語, 不過我諗唔到其他方法形容), 但我又一定要走. 因為四周圍好多人,
一停我就會有好insecured ge感覺. (要澄清係我啱啱到印度ge錯覺, Trichy其實係一個幾"企理"ge城市)



個心好難受, 知道自己幫唔到果幾個人, 又嬲其他人咩都唔做. 但同時有少少明白左點解D印度人係咁. 因為死亡可以係你眼前發生, 見得多的確會容易令人麻木, 我理智上知道唔可以怪佢地.



最後我都開始去搵Bangalore ge巴士. Interstate ge巴士站通常好大, D人又亂咁點你行.
所以要一路行一路問人"bangalore? bangalore?". D司機就會指你行去. (但你一定要不停咁問, 因為巴士站太大,
同埋佢地有時唔知又會亂答你.)



好好彩(你地會不斷見到我講好彩, 因為真係咁ge)去Bangalore ge巴士15分鐘之後就開, 唔洗等成個鐘. 去左買水, 就好安心咁上車. 成車又係得我一個外國人.... 有D驚, 不過無辦法, 5月唔係旅行旺季.



司機大佬開始播電影DVD. 唔洗問, Tamil電影la. 第一套係Ghajini Tamil版男主角Surya主演,
我認得佢所以都睇左一陣. 跟住都係訓.......因為搭巴士感覺係好漫長, 無野做, 一定會訓. 原先我係好驚唔見野, 打死都諗住唔訓,
結果梗係唔得......



到左4 pm, 司機落車, D人又落車. 但果個地方一D都唔似Bangalore. 問司機司機又唔明, 好在有個由學校放暑假番屋企ge妹妹解答我ge問題. 原來係食飯je.....印度D巴士係會break, 比人去食野, 因為車程太長la.



本來班車應該8個鐘. That means我大約7pm 就應該到Bangalore. 但係, public bus係例遲. 入到Bangalore又塞車塞得好恐怖. 結果9點幾先至到.

沒有留言:

張貼留言