2010年5月28日 星期五

打針記

23 April 2009

本來打算正經地溫書.......不過, 今早實在太有趣.

話說我再唔去打針就會比人打, 終於約左今朝去打針.

去到, 醫生十分輕鬆, 直情係用緊sales ge聲調係度講D figures. 每幾個人打呢支針, 就有幾多個人有side-effects, 有D人會咁, 有D人又會咁, 有D人會死. (我又唔係讀medic, 鬼記得咩....)

本來諗住唔打每D針, 因為side-effects太勁, 我唔洗exam. 醫生:"如果你去ge時間短, 咁未必值得打." 我去3個月wor, 寫住你見到ga.

我而家total 要打7支針. 原本醫生問我要唔要打埋Rabies, 佢話都要打3次. 咁我就話唔打. 醫生:"有ge話死亡率100% ga wor". (我無打到la, Udaipur話晒都係tourist area. 醫生話果邊都有medical facilities就okay, 真係有事先打.)

值得一提ge係護士姐姐手勢十分好. 2支針都唔痛, 係第3支先有少少. 不過打左係我右手, 而家無力寫字..........

------------

d時間好緊, 上機果日都要打最後一枝針.

沒有留言:

張貼留言