2010年5月29日 星期六

India on Vivitar - 相相相相相

呢個係一個好懶ge entry. 全部都係相. 不過有D相背後都有D故事.

今次菲林相機ge效果比我想像中好. 再post多幾張用vivitar影ge相.
 
順時序...

由Trichy到Bangalore的巴士. 我有好多相都係巴士上面影. 一個(paranoid)人去旅行, 有少少無可避免.




好多廣告牌. 仲係Trichy外圍.


印度好多巴士都會有呢個水樽位.


Mumbai - 星期日朝早, 街上無人. 經過著名但不能下水的Chowpatty Beach.


仲有Mumbai ge的士上面. 主角係中間電箱上面ge2張poster. 大家試下估下係咩野? (答案係呢張相下面)

(Answer: 成龍ge新警察故事唔知4定5 .)

由Mumbai到Udaipur的Vomit bus上.........


明明陽光普照. 菲林相機都很情緒化.........




Dharavi - 亞洲地區最大ge貧民區. 諗左好耐先至決定影......... 我唔想"特登攞個角度"去影Dharavi比人睇. 但我知道我唔會再去Mumbai, 過左就唔會再見到. 所以放左相機係窗邊, Vivitar影到咩野就咩野.


所以就影到咁斜la........






係度停左成個鐘........唔知點解. 中間D人係咁埋黎賣野.





印度ge貨車超colourful!



Gujarat! 行一陣就會見到河! :) 好靚.







應該係到左Udaipur, 因為搭緊rickshaw. 不過我諗唔起係邊度.......







右邊係Fateh Sagar! Udaipur好出名ge湖, 唔係瞬間看地球成日影果個........



黃昏ge Fateh Sagar



靚就靚la. 不過個司機其實唔係咁筍實行好客之道車我經過Fateh Sagar睇景. 想昆我去買野, 唔成功又扮無錢找.........



Field Visit! Jhadol block..........就係差D死左果日.........(詳見Entry 8) Volunteering)



中間橙色裙ge妹妹好得意. 一望佢就大笑........ 到而家都仲記得佢個名叫Angela.



Delhi Gate - Udaipur日常生活購物地點. 好多車好多人.

沒有留言:

張貼留言