2010年5月29日 星期六

Jaisalmer第二回

我真係好鍾意Jaisalmer. 買左card reader, 可以upload埋其餘ge相.

再黎多D Jaisalmer風景相.

睇下個餐廳ge名~

我地去左另一間聽聞okay出名ge西藏餐廳食lunch, 叫做Little Tibet. 係Little Tibet ge天台睇到以下ge景色.





呢個係Jaisalmer ge palace. 不過今次我地無入去.


Jaisalmer裏面D屋全部都好靚, 連普通人屋企都有好多雕刻.



點少得Camel Safari ge相呢?



送比讀Geography ge朋友.





沙漠裏面無lala有咁大個湖, 個司機特登車我地去. 最正ge係, 佢係靠樹ge位置搵到呢個湖.


係天台zoom到好遠先影到, 效果麻麻地. 不過都想比大家睇下Rajasthani婦女ge衣著有幾咁colourful.



呢日啱啱開始落雨, 個個都頂住個盤去裝水.



呢D唔係Rajasthani婦女, 係一大堆去騎camel ge遊客. 我地講笑話"Let's take pictures of the tourists!" (因為係北印度遇到ge印度人都好鍾意亂咁影外國人相...........)



Tore同帶camel ge小朋友玩. 小朋友係沙地寫英文, Tore寫Hindi.



Tore同小朋友玩跳沙.

Tore當然值得我放咁多大相la :)

跳沙跳去邊? 就係呢度la.

差D唔記得post下D camels ge相.



沙漠裏面ge花.



個沙漠真係好大.........




坐jeep番Jaisalmer


呢張相絕對係Jaisalmer其中一個hightlight. 大家估下BHANG係咩野? 其實係大麻, 但係又Government -authorised ga bor..............

沒有留言:

張貼留言