2010年10月12日 星期二

Assault on what?

呢幾日好多人都有講下"Common Assault", 等我又抽下水講下先. 尋晚忍唔住facebook上訪問我d 舊同學仲記唔記得Common Assault (我地係Criminal Law學過) 同大家分享下.

Cap 212 Offences Against the Person Oridinance

Section 40 Common Assault

AR: An act which causes the victim to apprehend immediate personal violence
MR: intention to cause the victim to apprehend such unlawful personal violence or recklessness as to apprehension of such violence
  
一個offence係由2部份組成 - Actus Reus (AR) 同埋Mens Rea(MR). Actus Reus簡單D講就係實際上/行動上做左D咩野; Mens Rea就係個offence的mental element. 要AR同MR兼備, 先會罪成. (除非個offence係strict liability, 咁就算無MR, 都會罪成) 


一齊望下Common Assault個AR - "An act which causes the victim to apprehend immediate personal violence". 即係做一D野令受害人覺得有即時ge 'personal violence". (對唔住, 譯唔到personal violence. 如果無記錯, 唔可以當做即時ge危險. 因為可以佢想對你施以暴力, 但你唔驚/唔覺得危險.) ie. 我舉高手, 未打落你度, 都可以係common assault ge AR. 因為舉手呢個動作令到你覺得會比我打.

咁犯事ge人需要符合咩野mental element呢? "Intention to cause the victim to apprehend such unlawful personal violence or recklessness as to apprehension of such violence". 用番頭先個example - .ie.我舉手時係想你覺得我會打你. 不過, 呢度只係前半部. "Recklessness"就煩lor, 我唔算記得好清楚, 不過即管試下解釋. Reckless中文係"魯莽". 擺係呢個context, 即係我無考慮到舉手呢個動作會唔會令你覺得我想打你, 又或者係我意識到可能會但我無理照樣做.




嗯, 所以呢, 香檳呢單野, 真係唔好話比我聽係告得入. 比香檳噴到係唔係"personal violence"呢? Mens Rea就更加無......

1 則留言: