2010年11月14日 星期日

BLW 5002 Project Planning (and Management)

想放映會想得十分上腦. 我覺得我們可以來一個informal的印度電影節. 如果無人搞, 細細地搞個都好.

構思中5-10部. 宣傳會target唔認識ge人, 如情況許何希望可以用少少資源整少少(真係少少) poster/leaflet, 或者託其他機構組織宣傳. 選片會揀得獎作品或主題吸引ge電影, 希望可以引起未睇過印度電影ge朋友都有興趣. 會買番正版DVD. 會收錢 - 視乎場地人數多少, 象徵式收少少, 少至5蚊10蚊, 最多最多20蚊.

可以加播簡介部份, 可能generally講下印度電影一D常見特色, 或者介紹印度社會現象 (如與電影主題有關). 都可以講埋電影/明星ge tidbits.

大家點睇?????無論你睇唔睇印度戲, 都請踴躍發言. (又原諒我喪左, 無論咩野都將佢推上project level. 上星期交完個proposal就變成咁:P )

------------------
Appendix: 我覺得播得過或對大眾有吸引力ge電影
1) Om Shanti Om
2) Jab We Met
3) Chak De India
4) Dhoom 2
5) Kal Ho Naa Ho
6) Fashion
7) Aaja Nachle
8) Life In A Metro
9) Sholay
10) Amar Akbar Anthony
11) Kandukondain Kandukondain
12) Bomarillu
13) Nuvvostanante Nenoddantana (我好鍾意呢套戲但我而家杯葛緊導演Prabhu Deva!!!)
14) Dev D
15) 3 Idiots
16) Paa
17) Wake Up Sid
18) Magadheera
19) Kick
20) Kannathil Muthamittal
21) Rock On

4 則留言:

  1. support!我係介乎睇過少少印度戲,而認識唔深既一群!

    睇telugu mvi多過hindi 我都好想了解多d!!

    回覆刪除
  2. 多謝晒. 原來有人睇Telugu戲!!!!! 係香港大家通常都係睇Bollywood.

    有機會要多D交流! :)

    回覆刪除
  3. Chak De India, Kandukondain Kandukondain 未睇過, 好想睇Tabu同Aishwarya Rai做姐妹.

    Sholay岩男仔睇 :)

    Sholay, Amar Akbar Anthony, 3 Idiots, Wake Up Sid, Rock On 作放映會片目應該不錯.

    Mani Ratnam那套在電影節放映過的Tamil戲叫 Iruvar (政壇影壇兩冤家) , Aishwarya Rai 處女作. 有位資深印片fans魯甦 (即Bollywood in Hong Kong的網主) 擁有此片DVD, 他曾估計自己可能是全港唯一擁有此片影碟的人. 但他不易出山而且忙, 我跟他又不算熟絡, 不能賣人情呢:)

    回覆刪除