2010年12月4日 星期六

新嘗試

呢個簡真係自堀墳墓ge行為 -- 我好衰唔衰走去開發印度電影ge"新市場".

早2日睇左第一套Malayalam電影. 麻麻地, 但Malayalam電影ge好名聲足以令到我繼續嘗試.

係ipod裏面ge係一套Kannada電影, 本以為係Malayalam電影但原來唔係, 不過女主角係Genelia所以我會睇埋佢. 而同時我可以當佢係徹頭徹尾ge "gag"片咁睇, 因為男主角係咁樣ge:

咩事ar大佬.............. 連己經睇慣Tamil/Telugu大叔ge我都唔係好頂得住. 大叔們唔係好靚仔, 但起碼有氣勢有台型. 呢個大叔就真係唔係好知點解可以係紅星........ 睇完我再同大家分享.

沒有留言:

張貼留言